Výhody exkluzivní smlouvy

Prodej pouze přes jednu společnost – RE/MAX.

nebo volejte +420 739 555 554

Motivace k co nejlepšímu výsledku

Makléř je motivován k prodeji za co nejvýhodnějších podmínek pro klienta. Může se zaměřit na různá inzertní média, na důkladný popis a prezentaci nemovitosti.

Kvalifikace kupujícího

RE/MAX makléři mají povinnost v případě exklusivních zastoupení důkladně prověřit všechny zájemce před prohlídkou.

Jednání s jedním makléřem

Jednáte pouze s jediným makléřem. Máte větší kontrolu nad průběhem prodeje a nad vývojem zakázky. Máte dohodnuty jasné podmínky a jasný způsob prodeje. Důvěra = prostor pro řešení Vašich potřeb a možných obav. Makléř se neobává investovat čas a peníze do efektivní a kvalitní reklamy, protože má jistotu, že se mu investice vrátí.

Prodej přes celou síť RE/MAX

Přestože máte podepsanou smlouvu pouze s jedním makléřem, nemovitost je nabízena i všemi ostatními makléři RE/MAX, avšak za stále stejných podmínek (rozdíl oproti otevřeným nabídkám s různými kancelářemi). Makléř zastupuje exkluzivně pouze 1 stranu, a to prodávajícího. Získáte výhody exkluzivní spolupráce (větší péči, investici do propagace a prodeje ze strany realitní kanceláře) a zároveň je nemovitost nabízena celou sítí kanceláří RE/MAX (více než 100 realitních kanceláří).

Nevýhody otevřených nabídek

Prodej přes více realitních kanceláří.

nebo volejte +420 739 555 554

Matení trhu

Makléři z různých kanceláří inzerují nemovitost za různé ceny. Nemovitostse v inzerci objevuje často pod cenou, ve snaze makléře prodat dříve než ostatní. Také zákazníci často čekají, až stejnou nabídku naleznou pod cenou kvůli snaze makléře nemovitost prodat.

Pochybnost nabídky

Nabídka, která se na každém realitním serveru objeví v někoika kopiích, vypadá brzy na trhu pochybně, a proto se stává nedůvěryhodnou a někdy i neprodejnou.

Nedostatečná inzerce

Pro makléře je prioritní rychlost – potřebují nemovitost dát co nejrychleji na trh, aby byli první. Kvalita inzerce, efektivnost a variabilita inzertních médií není prioritou, protože zakázka je nejistá. Seriózní zájemce nekvalitní prezentace nepřitahuje, ale odrazuje.

Tlak na podpis smlouvy

Jelikož makléři vědí, že čas v případě otevřených nabídek hraje nejdůležitější roli, budou se snažit, aby klient podepsal smlouvu s prvním zájemcem, a to i v případě nevýhodné ceny. Makléř nezastupuje exkluzivně jen prodávajícího – a ten se může stát obětí tlaku makléřů na cenu nemovitostí.